کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317535 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این روتر می‌تواند گوشی شما را از فاصله‌ی ۶ متری شارژ کند!

شارژ بی‌سیم تکنولوژی است که از زمان معرفی آن در نمایشگاه CES2009 توسط پالم، برسر زبان‌ها افتاده و شرکت‌های مختلفی از آن بهره‌گرفته‌اند اما آنچه مشخص است همچنان هیچ دستگاه کاربردی برای استفاده موثر از این تکنولوژی به بازار عرضه نشده است.


energouswattuplede

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ AHدر تازه‌ترین اقدام در این راستا، Energous قصد دارد این رویه را تغییر دهد. این شرکت ادعا می کند تکنولوژی استفاده شده در دستگاه تولیدی آن‌ها می‌تواند گوشی‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی را که تا فاصله ۶ متری آن قراردارند شارژ کند.
WattUp دستگاهی است که با ترکیبی از امواج رادیویی، بلوتوث و دیگر تکنولوژی‌هایی که بعضا حتی حق ثبت اختراعی هم ندارند کار می‌کند. سیستم انتقال دهنده مهم‌ترین قسمت این دستگاه و محلی است که جادوی انتقال شارژ در آن حادث می‌گردد.

WATTUP
این سیستم در ابتدا به موقعیت‌یابی و مشخص کردن دستگاه‌های سازگار از طریق بلوتوث اقدام می‌کند. پس از برقراری ارتباط نیز سیگنال‌های RF در باند فرکانسی مشابه وای‌فای ارسال شده و از طریق تراشه‌ای که بر روی دستگاه قرار گرفته‌اند به توان DC تبدیل می‌شوند. از این انتقال‌دهنده توان می‌توان در تلویزیون، اسپیکر و حتی روتر‌های حامل انرژی بهره برد.
یک شارژر بی‌سیم اینچنینی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای یک گوشی و دستگاه الکترونیکی پوشیدنی را تامین کند. روترهای استفاده شده در نمونه اولیه در واقع شبکه‌ای بسته را ایجاد می‌کنند تا بتوانید مشخص کنید کدام دستگاه‌ها می توانند از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره ببرند. با تغییر تنظیمات می‌توان روتر را به نحوی برنامه‌ریزی کرد تا همه دستگاه‌های موجود در شبکه بتوانند از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره ببرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24527 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/18 تعداد مشاهده: 1485
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

اسماعیل مهدی اوغلی 1393/10/19 16:50
بسیار عالی
هر روز تکنولوگی های نوینی اختراع میشن که یکی بهتر از دیگری